Het Trigger-Point-Recognition-System is een handels-plan, waarbij een aantal vooropgestelde TA-kenmerken in de “koers-grafiek en indicatoren” moeten voorkomen, om toestemming te krijgen een short of long positie in te nemen. ==> "PLAN A TRADE AND TRADE THE PLAN"
=
* KT trend wijzigingen detecteren.
* na een TA-configuratie, een "entry" op de eventuele uitbraak plakken

De valkuilen voor menig "beurs-freak" zijn meestal:

* geduld
* discipline
* verstarde visie
De filosofie achter TPRS is dan eigenlijk niets anders dan, het zoeken naar een antwoord op de vraag:
"Hoe kan ik aan mezelf de onontbeerlijke discipline opleggen om geduldig in 3 richtingen (up, down en zijwaarst) te kijken.
Problemen met die "discipline" ???.... & wil je een inspanning doen.......
--> geen probleem.......mail ff en leer de grafieken door een "tprs-bril" (plan) bekijken, zodat je zelfstandig de "entry's" kan bepalen.


Blog vanaf september 2013:
* Geen zenuwachtige "scalp-posts" meer !!!!!
* Grafieken met potentiële moves in de grotere time-frames !!!!!
* Juni, juli & augustus
=
vakantie, research, studie en .... allerhande uitgestelde klussen.


!!! Vragen zijn altijd welkom !!!

Per trade max
:
6 cfd’s dax of 6 cfd’s ftse100 of 120 cfd’s aex of 25 cfd’s nasd100
of 45 cfd's s&p of .......

Wat met die “entry’s” aanvangen:
LTP = Long-Trigger-Point ==> erboven: long zou ik zeggen, wij shorten geen toppen
STP
= Short-Trigger-Point ==> eronder: short , wij longen geen bodems

PS:
* wij gaan mee met de flow
* SL = kort onder of boven die entry getallen ==> verlies is nooit groot: bij uitname vd getallen moet de beweging doorzetten , anders zitten we fout
* Money-management: potentieel verlies per trade = max 3 % van je cfd-account

zondag 26 augustus 2012

Zo 26/08/12

@ jan-€:
Welke index, futs,.......?????
Mail anders maar naar:  duantprs@hotmail.com

Goede middag,
Facebook:
http://i49.tinypic.com/24e4909.png
--> wees geduldig

1 opmerking:

  1. hoi duan
    ik zelf vindt de long kant nog erg gevaarlijk staat nu ook een neg div en neg rev op de 15 min en zitten ook nog in het dalend kanaal op het uur hoe kijk jij daar tegen aan ?

    BeantwoordenVerwijderen